General
Välkommen till Lociloci´s feedback forum. Här tar vi emot synpunkter och idéer från våra medlemmar.
-
ska fixa en android app!
Likasom iphone-appen, så behövs en android-app för alla android-plattformar där ute!
49 votes -
ska funka även i USA. JAg har AT&T och vill ju testa....
Go global!
Jag bor i USA och vill gärna ha lite mer yta än bara Sverige på kartan och vill ju själv gå med...18 votes
Adminfredricgunnarson
(Admin, Lociloci) responded
Hej,
Du har rätt i att positioneringen genom WIFI fungerar i USA. Vi kommer framöver att dels översätta siten till engelska, och dels öppna registreringen för personer utanför Sverige. -
18 votes
-
twitter/brightkite
Hade varit roligt om lociloci hade parat ihop sig med en twitterfunktion eller brightkite.
14 votesplanned ·
Adminfredricgunnarson
(Admin, Lociloci) responded
Hej,
Roligt att ni tar upp det. Vi jobbar på integration mot andra siter, och kommer snart släppa integrationer. Just nu finns Facebook i begränsad version.
Mvh,
Team Locilcoi -
8 votes
-
widget att lägga på sin blogg
Det står under "Hjälp" att det finns en widget att lägga på sin blogg, vart hittar jag den? Under "Mer Lociloci" finns den inte..
6 votes -
Geotaggning
Jag vill kunna ladda ner en loggfil över var jag varit för att enkelt kunna geotagga foton.
4 votes -
3 votes
-
Vi lyktes dessverre ikke med å posisjonere din telefon akkurat nå. Det kan skyldes at din telefon ma
Vi lyktes dessverre ikke med å posisjonere din telefon akkurat nå. Det kan skyldes at din telefon mangler dekning. Prøv gjerne igjen senere.
3 votes -
Att LociLoci ska funka på Åland / Finland
Såsom nummer som +358 , 040 eller 0457.
Det skulle vara jätte bra, för jag bor på Åland
3 votes -
1 vote